Skip to main content

Varumärke

Ditt varumärke är företagets ansikte utåt. Vad ger du för intryck? Förmedlar du företags vision. Se till att ditt varumärke passar dina kunder.  Vi skräddarsyr ditt företags grafiska profil utifrån företagets mål och vision. En starkt varumärke är användarvänligt och smidigt att implementera i verksamheten.

Design

God design är för oss tydlig design. En grafisk profil och ett formspråk som du kan använda i alla kontexter. Less is more. Vi ser ofta att det finns ett problem med att kunderna ej kan använda och implementera sin design i verksamheten. Vi jobbar målfokuserat och med profilen i fokus.

Strategi

Behöver du en strategisk plan för hur du ska växla ut ditt bolag och hur du ska jobba med ditt varumärke. Att ha en väl utarbetad grafisk profil och varumärke är en viktig del. Det som även är viktigt och som vi identifierat ett behov av hos många av våra kunder är strategiska manualer och en plan som de kan arbeta efter. Kanske är ni många på företaget och behöver en gemensam samsyn och handbok.

Utvalda projekt

Passion for Business

Passion for Business

Event

Alfab

Alfab

Digital strategi

Hotell Malmköping

Hotell Malmköping

Grafisk formgivning

if you´re brave enough to say goodbye, life will reward you with a new hello.

Paolo Coelho

When you are enthusiastic about what you do, you feel this positive energy. It´s very simple.

Paolo Coelho
FormgivningInspiration
10 januari, 2021

Varumärke

Har du koll på ditt varumärke? Ditt varumärke är det som speglar företaget utåt. Din logotyp och grafiska profil är företagets ansikte. Se till att företaget har en logotyp som är enkel och tydlig. Satsa på enkelhet och tydlighet och rama in företaget med en tydlig grafisk profil. Du kan alltid addera grafiska komponenter som ger ett starkt visuellt uttryck.  
EntreprenörskapFöretagareInspiration
3 januari, 2021

Visionboard

Det är dags att uppdatera din mål och sätta dina visioner på pränt. Visste du att dem som skriver ner sina mål och sina visioner har mycket störa sannolikhet att nå dem. Ett sätt att visualisera är att skapa en visionboard/moodboard. Du tar papper, pennor och tidningar. Bläddra igenom dem och klipp ut det som stämmer in på vart du vill och din vision. Känn efter vad du dras till. Klipp, klistra och skapa din moodboard. När du är klar…

Create something that will live forever

Magasinet

Fason, Design Annaberg and Sisters in Business, what can i say, she started three companys by herself. An inspiring woman, a fighter and she never give up. I worked with Anna in different projects and we where a great time, much creativity, fun and also structure. Her passion for design and layout is excellent, but the best with Anna is her passion to see people grow together.

Sasan ShabaIGNITE SWEDEN

Anna works with high integrity, and by her method of work, she will find the message which will be communicated in logos and profiles that is really grounded in you and your company.

Anette StrömbergLektor i Innovationsteknik

Jag har arbetat tillsammans med Anna i olika projekt sedan många år.
Jag som inredningsarkitekt, Anna som grafisk formgivare - Tillsammans har vi skapat framgångsrika helhetskoncept för kunder som varit väldigt nöjda med resultatet.
Att samarbeta med Anna har varit givande, effektivt och roligt. Hon har bra hand med kunden, proffsig i sitt skapande, och en lyhörd, ödmjuk och pålitlig samarbetspartner.

Caroline JohanssonGrundare ANCA Inredningsarkitekter

Har arbetat med Anna/Fason i över 10 år nu då jag anlitat henne som kund samt som samarbetspartner i olika projekt. Annas unika styrka är hennes lika starka estetiska som affärsmässiga förmåga vilket gör samarbetet lika smidigt som inspirerande. En annan styrka är Annas känsla för trender kombinerat med hennes erfarenheter av det som är genuint och hållbart. Kan varmt rekommendera ett samarbete med Anna.

Cecilia HyrénInnovationsledare och affärsutvecklare

Anna is true inspiration! After a conversation with her you will be filled with enthusiasm and have an understanding of that nothing is impossible to achieve. Her knowledge about entrepreneurship and the business world itself is grand. If you feel stuck or confused she is always happy to give you great advice on how to continue developing and improving yourself and your career.

Anna JohanssonProjektledare, Semantix Sverige

Anna och jag har jobbat ihop med design, strategi och koncept inom PS of Sweden. Hon har varit uppskattad och bidragit till bolagets framgång.

KARIN BJÄRLEGrundare PS of Sweden

Vill du också boosta ditt varumärke?

Hör av dig så tar vi ett möte.


Kontakta